Mijn winkelwagen

Cart € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

Bestellen & Betalen

Een bestelling plaatsen
Bestellen bij de webshop van FrissePeper.nl gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit duidelijke stappen. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bevestiging. Daarvoor kunt u alles naar uw wensen aanpassen. 

1.   Selecteer uw producten
o   Met de knop bestellen voegt u een product toe aan uw winkelwagen. 
o   Met de knop in winkelwagen plaats u het product in de winkelwagen. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan. 
o   Heeft u zich bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen.
o   Klaar met winkelen? Klik dan op bestelling afronden.

2.   Voer uw adresgegevens in
o   In het scherm Betaalgegevens kunt u uw adresgegevens of een alternatief afleveradres invullen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
o   Klaar met uw gegevens invoeren? Klik dan op Ga verder.

3.   Bevestig uw bestelling
In deze stap krijgt u een overzicht van uw bestelgegevens. 
o   Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden met de knop Bevestig bestelling.
o   Wilt u iets wijzigen? Klik dan op Wijzig bestelling en pas uw bestelling aan. 

Betalen

iDeal

U kunt bij de webshop van Frisse Peper.nl  op twee manieren betalen: middels iDeal of door handmatig geld over te boeken. iDeal is de meest gebruikte betaalmethode op internet en is snel, veilig en betrouwbaar. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank, dan kunt u direct met iDeal betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. 


Handmatige overboeking

Kunt of wilt u geen gebruik maken van iDeal dan kunt u handmatig het totaalbedrag van de niet af afgeronde bestelling ovv het bestel/ ordernummer overmaken op onze rekening. 

Rekeningnummer ING Bank IBAN NL46INGB0682636789.

 

Heeft u hulp nodig bij het plaatsen van uw bestelling of betaling? Mailt u dan naar klantenservice@frissepeper.nl en wij helpen u graag verder.

Houdt u er wel rekening mee dat uw de bestelling pas wordt verzonden zodra uw betaling bij ons binnen is gekomen. Bij handmatige overboeking kan dit enkele dagen duren.

Bankinformatie:

 

Frisse Peper

 

Rekeningnummer ING Bank

IBAN NL46INGB0682636789

 

BIC : INGBNL2a

 

Orderstatus per e-mail
Na uw bestelling wordt u via e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang van uw bestelling.

Orderbevestiging
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, ontvangt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat een overzicht van de bestelinformatie.

Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken via klantenservice@frissepeper.nl.


Verzendbevestiging
Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u hiervan een e-mail. 

Annuleren of wijzigen bestelling
Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan binnen 8 uur na het plaatsen van uw bestelling contact met ons op per e-mail klantenservice@frissepeper.nl

Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw rekening. 

Verzenden & Bezorgen

Verzendkosten
Gratis verzending bij een bestelling boven de € 50,00. Bij een bestelling onder de € 50,00 wordt er € 4,95 verzendkosten in rekening gebracht .

Deze tarieven zijn alleen geldig binnen Nederland. 


Verzending buiten Nederland

Het tarief voor verzenden buiten Nederland is opvraagbaar bij onze klantenservice, klantenservice@frissepeper.nl. 

Verzending binnen Nederland

De bezorging van de door u bestelde artikelen wordt verzorgd door PostNL. Afhankelijk van de grootte van de bestelling wordt deze per brievenpost of pakketpost verzonden.


Levertijd

Wij streven ernaar om uw bestelling na ontvangst van uw betaling binnen 2 werkdagen te versturen. Deze levertijden gelden als indicatie. Wij doen onze uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren, mocht het door u bestelde artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, nemen wij direct contact met u op over de termijn waarop we uw bestelling kunnen leveren. 

De bezorger van PostNL biedt de bestelling aan op het afleveradres.

Ik was niet thuis op het moment van aanbieden van het pakket en nu?

Wanneer u de bestelling niet aan kunt nemen, ontvangt u een notificatie van PostNL. Met deze notificatie kunt u op de website van PostNL een nieuwe bezorgafspraak inplannen, de bestelling bij de buren laten afleveren of de bestelling bij een PostNL punt laten afleveren. Let op, dit dient te doen voor 22.00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging.

Mocht u geen gebruik maken van de genoemde mogelijkheden, dan wordt uw bestelling de volgende bezorg dag opnieuw aangeboden. Mocht u dan wederom de bestelling niet in ontvangst kunnen nemen, dan wordt de bestelling naar een PostNL punt gebracht waar u het gedurende 3 weken af kunt halen alvorens het weer retour wordt gestuurd naar Frisse Peper.


PostNL

PostNL probeert in totaal twee keer om uw bestelling bij u af te leveren. De 1e afleverpogingen vinden plaats op dinsdag tot en met zaterdag. De 2e afleverpogingen vinden plaats op maandag of op woensdag tot en met zaterdag.

Mocht u tijdens de 2e afleverpoging ook niet uw bestelling in ontvangst kunnen nemen, dan wordt uw bestelling gebracht naar een PostNL punt, zie http://www.postnl.nl/voorthuis/. Hier kunt u uw bestelling gedurende 3 weken afhalen voordat het weer retour wordt gestuurd naar Frisse Peper.

Let op: 1e pakketbezorgingen geschiedden NOOIT op maandag, 2e pakketbezorgingen NOOIT op dinsdag. Op zondag worden er ook NOOIT pakketten bezorgd.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Uiteraard kunt u uw bestelling ook op een ander adres dan uw factuuradres laten bezorgen. Tijdens het afronden van de bestelling heeft u de mogelijkheid om een factuuradres en verzendadres op te geven. Dit kunt u te allen tijde aanpassen. Hierdoor hebt u de vrijheid om de ene keer uw bestelling te laten bezorgen op uw thuisadres en de volgende keer op bijvoorbeeld uw werkadres.

Let op: Na het definitief plaatsen van uw bestelling kunt u het afleveradres niet meer wijzigen. Ook onze klantenservice kan dit niet meer voor u aanpassen.

 

Ruilen en retourneren termijn

Bij de webshop van Frisse Peper kunt u een artikel binnen 14 werkdagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit. Kadobonnen of producten die gebruikt, beschadigd of niet compleet zijn, komen niet voor ruiling in aanmerking. Zodra u de bestelling retour heeft retour gestuurd, storten wij binnen 14 dagen uw aankoopbedrag terug.

Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen via klantenservice@frissepeper.nl.

Uitzonderingen
De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:
Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden, kadobonnen, artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.

Heeft u vragen over de mogelijkheid tot ruiling van uw product? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@frissepeper.nl.


Stappenplan ruilen en retourneren
Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.
1.  Meld bij onze  klantenservice via e-mail klantenservice@frissepeper.nl, dat u een artikel retour wilt sturen.
2.  U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
3.  U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
4.  Na ontvangst van uw zending, sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail .
5.  Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug of u ontvangt een kadobon, afhankelijk van uw wens.

 

Kosten

De kosten voor het retour sturen van een artikel zijn voor uw eigen rekening.

 

Suggesties & klachten

Goed nieuws of slecht nieuws. Dat maakt ons niets uit, we horen dit graag van u. Over de van FrissePeper.nl, over ons assortiment, over onze dienstverlening, over wat dan ook. Suggesties zijn altijd meer dan welkom. Dat houdt ons fris en kunnen wij onze kwaliteit alleen maar verbeteren. 

Mailt u uw klacht of suggestie daarom gerust door naar klantenservice@frissepeper.nl en u ontvangt binnen 24uur een reactie van ons.

 

Contactinformatie

Heeft u vragen? Neemt u dan contact met op per e-mail op klantenservice@frissepeper.nl, u kunt ook contact opnemen met ons via onze Facebook pagina of neem telefonisch contact met ons op; 06 – 21 55 20 18, een what's app sturen kan natuurlijk ook altijd.

 

Vestigingsadres:

Frisse Peper 

Fuutweg 18

9752 VJ Haren (Gn.)

Kvk 01137765

BTW nummer NL192830910B01